Konkurencinė strategija

Visada yra priimtiniau dominuoti rinkoje iš esmės pasižymint išskirtine veikla ar inovatyviais sprendimais, negu pastoviai vartoti destruktyvias konkurencines taktikas ir būti neišvengiamoje konfrontacijoje su konkurentais.

Užvaldyti konkurencines aplinkas visada geriau,  nei sužlugdyti konkurento reputaciją. Pasiekti, kad geriausi konkurentų darbuotojai būtų linkę pasirinkti darbą Jūsų vadovaujamoje organizacijoje yra daug svarbiau, negu stengtis tiesiogiai kovoti prieš konkurentų personalo politiką. Sugebėti perimti konkurentų produkcijos platinimo kanalus – vertingiau, nei mėginti pažeisti jų įvaizdį.

Taigi, ultimatyvi užduotis – per inovacijas bei išskirtinę produkciją ar veiklą  tapti „sole source“vieninteliu išskirtinėmis charakteristikomis pasižyminčio produkto ar paslaugos teikėju ir tuo būdu pasiekti stabilaus dominavimo rinkoje. Kokybės dimensija šiame procese yra būtinoji sėkmingos konkurencinės strategijos realizavimo sąlyga. Visa kita – konkurencinės taktikos reikalas.

Renaldas Gudauskas

Lietuvos nacionalinės Martyno Mažvydo bibliotekos generalinis direktorius

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *