Organizuojami 4 arba 8 valandų trukmės mokymai, nuo 10 iki 20 dalyvių grupėms šiomis temomis:
- Sun Tzu karo menas vadovams
- Sun Tzu: reputacijos (žl)ugdymas
- Strateginė komunikacija
- Strateginė žinių vadyba
- Pokyčių ir inovacijų valdymas
- Krizių valdymas
- Antreprenerystė
- Lyderystė
Sun Tzu karo menas vadovams
Tikslas– atskleisti verslo organizacijų vadovams senovės kinų karo meno SUN TZU taikymo šiuolaikinėse organizacijose principus; pateikti SUN TZU karo meno taisyklių taikymo metodus šiuolaikinėse organizacijose siekiant konkurencinio pranašumo.
Temos:
- Konkurencingų veiksmų planavimas – strategija;
- Konkurencinga organizacijos pozicija, konkurencingos galimybės ir jų savalaikiškumas;
- Situacijos kontrolė – konkurencingą situaciją turite valdyti jūs, o ne atvirkščiai;
- Tiesioginio konflikto kūrimas – konkurento atakavimas;
- Lankstumas – sąjungininkų pritraukimas, nenuspėjami ėjimai ir strateginis pasirinkimas, atsitraukimo galimybės ir pralaimėjimas dėl laimėjimo;
- Konkurencingi manevrai – adekvačių išteklių išdėstymas, organizacijos stabilizavimas, procesų supaprastinimas, darbuotojų motyvavimas ir entuziazmas, susidūrimas su pokyčiais ir konkurencinės kovos, konkurentų trikdymas, komunikaciniai ženklai;
- Konkurencingos situacijos ir pralaimėjimų priežastys;
- Konkurencijos sąlygos ir gynybinė pozicija;
- Poveikis konkurento reputacijai;
- Konkurencinga išmintis – savalaikis kritinės informacijos kaupimas ir skleidimas.
Rezultatai:
- Mokymų metu dalyviai analizuoja save ir savo organizacijas naudodamiesi SUN TZU principais;
- Sukuriamos SUN TZU grįstos konkurencinės strategijos;
- Išmokstama taikyti SUN TZU karo meno strategijas šiuolaikinėse organizacijose.
Reputacijos (žl)ugdymas
Tikslas – atskleisti verslo organizacijų vadovams senovės kinų karo meno Sun-Tzu reputacijos (žl)ugdymo šiuolaikinėse organizacijose principus; pateikti Sun-Tzu reputacijos (žl)ugdymo metodus, siekiant padėti apsisaugoti nuo galimų išpuolių prieš organizacijos reputaciją šiuolaikinėje konkurencinėje aplinkoje.
Temos:
- Organizacijos identitetas – jo svarba;
- Atakos ugnimi būdai;
- Reputacijos pažeidimo sritys;
- Konkurento silpnybės;
- Konkurencinė aplinka;
- Koncentracijos reikšmė;
- Reputacijos (žl)ugdymo metodai.
Rezultatai:
- Mokymų metu dalyviai analizuoja savo ir konkurentų organizacijos reputaciją remdamiesi Sun-Tzu principais;
- Mokymų dalyviai susipažįsta su Sun-Tzu reputacijos (žl)ugdymo metodais;
- Sužinoma kaip apsaugoti savo organizacijos reputaciją konkurencinėje aplinkoje, remiantis Sun-Tzu principais.
Strateginė komunikacija
Programos tikslas – supažindinti su strateginės komunikacijos sudėtinėmis dalimis, pristatyti strateginę komunikaciją kaip profesinę veiklą, studijų discipliną;
Programos uždaviniai:
- Išanalizuoti įvaizdžio formavimo metodus,
- Atskleisti krizių komunikacijos specifiką,
- Aptarti efektyvios išorinės ir vidinės organizacinės komunikacijos, dėsningumus ir ypatybes šiuolaikinėje organizacijoje;
-
Remiantis vadybos ir komunikacijos teorijos principais, pateikti praktinius strateginės komunikacijos įgyvendinimo būdus, efektyvumo įvertinimo priemones.
Strateginė žinių vadyba
Tikslas – apibrėžti esmines žiniomis grįstos organizacijos charakteristikas, jos strategijos formavimo bei jos įvertinimo metodus.
Turinys:
- Strateginės žinių vadybos samprata;
- Žinių vadybos lyderystės aspektai;
- Žinių organizacijos strategija, tikslai;
- Patyrimo bendruomenių formavimas
- Žinių organizacijos kultūra;
- Besimokančios organizacijos samprata;
- Žinių ekonomika;
- Žinių auditas.
Nauda dalyviams:
Susipažins su naujausiomis modernios žinių vadybos tendencijomis, realių organizacijų geriausio patyrimo pavyzdžiais bei suvoks besimokančios organizacijos esmę; sužinos praktinius žinių vadybos įgyvendinimo metodus, organizacijos žinių strategijos ir žinių kultūros kūrimo principus, žinių audito būdus.
Pokyčių ir inovacijų valdymas
Mokymų tikslas – pristatyti organizacijos pokyčių ir inovacijų procesų valdymo principus bei metodus, ypatingą dėmesį skiriant planuotam pokyčiui – tai sisteminėms pastangoms perprojektuoti organizaciją tokiu būdu, kuris padėtų prisitaikyti prie išorinės aplinkos pasikeitimų ar pasiekti naujus tikslus.
Pagrindinės temos:
- Pokyčių proceso modelis. Jėgos lauko analizė, Levin.
- Pokyčio veiksniai ir jėgos.
- Pasipriešinimo šaltiniai.
- Pokyčio procesas.
- Planuoto pokyčio tipai.
- Struktūrinio pokyčio metodai.
- Technologinio pokyčio metodai.
- Individualaus pasipriešinimo pokyčiams šaltiniai.
- Žmonių keitimo metodai.
- Organizacijos vertybės.
- Organizacinis vystymas.
- Organizacinio vystymo tipai.
- Besimokančios organizacijos kūrimas.
- Organizacinis požiūris į streso valdymą permainų metu.
- Kūrybiškumo ir inovacijų valdymas.
- Asmeninis kūrybiškumas.
- Organizacijos kūrybiškumas ir inovacijos.
- Klimato organizacijos kūrybiškumui ir inovacijoms sukūrimas.
- Technologiniai pokyčiai darbo vietoje.
Užduotys:
- R.M. Kanter pasipriešinimo pokyčiams barjerai: diskusija;
- Vadovo „nekompetencijos“ testas;
- 7-nios krizių komunikacijos dimensijos: strateginės analizės ir planavimo modelis.
Krizių valdymas
Temos:
- Krizių vadybos pagrindai: krizių prevencija, planavimas, monitoringas ir valdymas;
- Lyderystės specifika krizės metu;
- Senovės kinų karo meno lyderystės pagrindai bei galimi jų raiškos modeliai krizės sąlygomis;
- Sprendimų priėmimo metodai krizės metu;
- Korporatyvinio identiteto, įvaizdžio, reputacijos valdymo metodai, siekiamo įvaizdžio ir reputacijos formavimo būdai;
- Komunikacinės korporatyvinės reputacijos ir įvaizdžio išsaugojimo strategijos krizės atveju;
- Praktinės viešo kalbėjimo ir bendravimo su žiniasklaida užduotys bei jų analizė.
Antreprenerystė
Mokymų tikslas– Atskleisti antreprenerystės sampratą, pagrindines antreprenerio kompetencijas ir sėkmės veiksnius.
Pagrindinės temos:
- Antreprenerystės samprata;
- Antreprenerystės tipai;
- Verslios organizacijos kūrimo problemos, nesėkmių priežastys ir sėkmės veiksniai;
- Kognityviniai antreprenerinio elgesio modeliai;
- Darbuotojų verslumas;
- Organizacijos verslumas;
- Individualios ir grupinės užduotys, realių situacijų analizė, diskusijos.
Nauda dalyviams:
Suvoks antreprenerystės esmę, išanalizuos ir atpažins savyje antreprenerio kompetencijas; suvoks kaip skatinti šias kompetencijas organizacijoje ir kiekviename komandos naryje atskirai; susipažins su metodais, leidžiančiais kurti verslią organizaciją.
▲
Lyderystė
Mokymų tikslas – Aptarti esmines lyderystės ir vadybos sąvokas, atskleisti vadovo-lyderio vaidmenį, kompetencijas bei savybes, pateikti sėkmingo vadovavimo principus.
Temos:
- Šiuolaikinė organizacija;
- Lyderystės koncepcija;
- Lyderystės veiksniai pagal Konfucijų;
- Lyderystės stiliai;
- Strateginės kompetencijos;
- Charizmatinė lyderystė;
- Vizijų lyderystė;
- Transformacinė lyderystė;
- Efektyvaus vadybininko esmė;
- Komunikacija ir informacija;
- Teorija X ir Y.
Individualios ir grupinės užduotys, testai, realūs pavyzdžiai, diskusijos.
Nauda dalyviams:
Suvoks vadovavimo ir lyderystės esmę; išmoks geriau suvokti savo, kaip lyderio, vaidmenį, sukurti ir palaikyti motyvuojančią darbo aplinką; sugebės padidinti individualų darbo efektyvumą; įgys instrumentus priemones, reikalingus efektyviam savo pavaldinių vadovavimui.