Vienoje naujausių Ernst&Young atliktų verslo rizikų apžvalgų atkreipiamas dėmesys į tai, kad nūdienos globalios krizės kontekste išryškėja nauji tradicinių rizikų kontūrai. Akcentuojama kiek netikėtai sustiprėjusi galinga tendencija – reputacijos rizika. Iš tiesų, jeigu anksčiau daugiausia rūpesčių keldavo atskirų organizacijų reputacija, tai pastaruoju metu rizikos zonoje atsidūrė ištisos verslo sritys, netgi atskirų valstybių ar jų grupių ekonomikos, kai kuriais atvejais – ištisos valstybės.
Tai priklauso ne tik nuo žlugusio pasitikėjimo finansų, nekilnojamo turto ar kitais tradiciškai stabiliais ir patikimais sektoriais. Tektoninis pasaulio ekonomikos lūžis atnešė dramatiškus pokyčius atskirų, ypatingai kritinėms aplinkoms neatsparių valstybių darbo, socialinės apsaugos, mokslo, edukacijos ir kitose politikose. Padėtį atskirose valstybėse esmingai įtakoja ir migracijos srautai.
Pakitus vartojimo galimybėms daugelis verslo organizacijų, neretai – ištisos nebūtinojo, anksčiau naudą nešusio verslo sritys priverstos iš esmės persitvarkyti, restruktūrizuotis arba nunykti. Tokiame užaštrėjusiame krizės efektų fone dirbti daug, labai gerai už pakankamai nedaug tampa natūralia šiai dienai atsilaikiusių, efektyviausių ir perspektyviausių organizacijų elgsenos norma bei išlikimo sąlyga. Nebereikia dirbtinai kurti ir įvaizdžio. Pagaliau, atrodo, pakanka realios reputacijos.