Konkurentų neviltis

Praeitą kartą mėginta pristatyti struktūrizuotą ir formos požiūriu nesudėtingą požiūrį apie tai, kad esmines veiklas reikia atlikti labai gerai. Kalbėta ir apie pagrindinius šio požiūrio realizavimo parametrus   – proaktyvumą, sudėtingumo apribojimą bei veiklos kokybę. Šiandien mėginkime pasvarstyti, kodėl šios idėjos klasikiniame versle yra  tokios efektyvios.

Verslo, karo ar politikos procesai, tam tikra prasme ir iki atitinkamos ribos yra savotiškos situacijų, įvykių, galimybių, grėsmių bei krizių  dalinai atsikartojančios grandinės. Daugumoje atvejų klasikinio verslo sėkmės esmė  – pelno gavimas pastoviai atkartojant tas pačias esmines veiklas. Taigi, strateginiame verslo lygmenyje labai geras esminių veiklų realizavimas visus kitus verslo procesus paverčia žymiai pelningesniais.

Nėra reikalo net diskutuoti, kaip svarbu teisingai formuluoti ir formuoti korporacinius tikslus bei perspektyviai strateguoti veiklas, atlikti kiek įmanoma realistišką ilgalaikį strateginį planavimą. Tačiau visi šie svarbūs dalykai tampa menkaverčiais, jeigu juos palaikantys vykdymo procesai ir kritinės kasdienės operacijos nėra aukščiausios kokybės.

D.G. Krause savojoje studijoje „The Way of the Leader” šiame kontekste teigia kad Vince Lombardi komandos treniravimo metodai buvo grįsti aptariamuoju principu „esminius darbus atlikti labai gerai”. Jis sakė: „mūsų komanda atlieka tik kelis esminius derinius. Pastoviai juos tobulindami galime pasiekti beveik absoliučios kokybės. Konkurentų komandos tiksliai žino, ką mes ruošiamės daryti, bet kadangi mes savo derinius atliekame puikiai, jie negali mūsų sustabdyti„.

Suprantama, dabartiniame globalių kritinių ekonominių neapibrėžtumų kontekste viskas pasitikslina ir viskas gali būti kiek kitaip, tad ir šis pavyzdys, kaip ir visi pavyzdžiai, tėra buvęs pavyzdys. Ir apskritai, pavyzdžio jėga turi savo ribas. Jeigu jūs pabandysite tik atkartoti kitų sėkmės modelius, jūs niekada jų nepakartosite pilna jėga, jūs niekada nebūsite proceso lyderiais. Tačiau bendrieji principai veikia visada. Tik jie veikia per naujus pavyzdžius. Kaip ir dėsniai, kurie veikia ir tada, kada jų nepažįstame, ar net bandome ignoruoti. T.y.- jie veikia ir per mūsų atmetimą. Tiesiog tada mes neveikiame..

Bet tam ir yra šiame projekte daug kartų mėginta kalbėti apie kūrybiškumą, inovatyvumą, kritinę kompetencijos masę, Highflyers ir kitus dalykus. Tikiuosi, kas nori ir geba, gali tai integruoti savarankiškai artėjančiame laike ir besi(de)formuojančiose būsimų, dar esamų ir jau nesamų veiklų erdvėse.. Beje, tam taip pat gali labai padėti ir Jack Welch strateginės įžvalgos bei komentarai Verslo žinių portale. Manau, jos neprieštarauja šio projekto esmei. Tiesiog mes turime savo strateginį profilį. Tad nuoširdžiai rekomenduoju ir sėkmės.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *