Mėgstu LNK „Dviračio šou” laidą. Talentingi žmonės. Ir kaip jų nemėgti. Štai vakar atkreipė dėmesį į Sun Tzu, Generolą ir kitus. Pasidomėjo šio blogo turiniu. Tiek, kiek reikia, atsirinko tai ir taip, kaip reikia. Atrodo, surezgė netgi susisiekiantį komentarą atitinkamame įraše alfa.lt tinklalapyje, po to aidu atskambėjusį ir vakaro laidoje. Toks žanro reikalavimas. Mėgau stebėti tai, ką ir kaip ta komanda daro ir anksčiau. Tikiuosi panašiai mėgti ir ateityje.
Profesionalu. Ivykių analizė, tinkamas informacijos atsirinkimas, operatyvus reagavimas, pakankamai efektyvus komunikacijos turinio strateginis pozicionavimas. Manot, suklydau? Juk kalbama apie humoro laidą? Jokiu būdu. Rinkimų o ir kitu metu juokams nelabai yra atliekamo laiko. Arba už juos, tikriausiai, reikia nemažai užmokėti. Juk populiari ir nebloga televizija, geriausias reklamos (arba antireklamos) laikas. Klasikinis PR gali tik pavydėti. Arba tinkamai integruotis į interesų raišką..
Dar daugiau. Nugludinti iki smulkmenų tekstai, tradiciškai drąsus improvizavimas (kas drįs juoktis iš tų, kurie iš kitų juokiasi). Na, tiesa, kiek nuvalkioti stereotipai, galima sakyti, štampai, bet juk tai normalu, nes veikia. Pasąmoninis visuomenės nuomonės formavimas, tokios žaidimo masinės komunikacijos „priemonių” auditorijoje taisyklės. O atlikėjai, kaip ir scenaristai, iš tiesų neblogai dirba. Taigi, kostiumai parengti, scenografija nesudėtinga, ateinantis mėnuo žada būti ypatingai dinamiškas. Pirmyn.
Dviratukas pajudėjo..