Organizacijos ateities, arba strateginė intencija gali būti apibūdinama kaip ilgalaikė, toliaregiška perspektyva, integruojanti strateginį mąstymą ir strateginius resursus. Ji privalo turėti platų organizacijos narių pritarimą ir palaikymą. Strateginė intencija ypatingai svarbi tuo, kad jos dėka tampa įmanoma sukoncentruoti komandos energiją bei nustatyti strateginius veiklos taikinius. Tačiau strateginės intencijos nedera tapatinti su organizacijos vizija. Jos abi turi persiliejančias, viena kitą papildančias, tačiau kitokius tikslus atliepiančias paskirtis ir raiškos erdves.
Strateginė intencija labiausiai yra susijusi su strateginio konkurencinio pranašumo kūrimo procesais bei išskirtiniais konkurencinės kovos metodais. Kalbama apie tai, kaip sufokusuoti organizacijos jėgas ir pasiekti efektyviausio rezultato veiklos srityse, labiausiai pažeidžiančiose konkurentų pranašumą.
Pagrindinė taisyklė yra labai griežta: strateginė intencija gali būti inicijuojama tik tose organizacijos veiklos kryptyse, kuriose yra didžiausios strateginio konkurencinio pranašumo sukūrimo tikimybės ir galimybės. Pastarajam atsiradus jis ir strateginė intencija tampa integralia visuma bei ambicinga organizacijos-nugalėtojos tapimo prielaida.